Jaime Jaime
96
BLOG

Początek

Jaime Jaime Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Witam Was!

 

Dopiero się pojawiłem na tej platformie. Prowadziłem wcześniej parę blogów (blox, blogspot (blogger), naTemat) jednak był to słomiany zapał. Za każdym razem niestety... Ale teraz postanowiłem to zmienić i wziąć się w garść! Dlatego zapraszam do czytania mojego bloga. Będę się starał w miarę często publikować - na pewno raz w tygodniu - wszystko zależy od wolnego czasu (praca, studia, narzeczona itd.).

 

Na blogu będę pisał o różnych sprawach - trochę o prawie, trochę o polityce, trochę o tym co się dzieje w karju, czasami coś o sporcie (ale tego będzie naprawdę mało). Nieraz pewnie podzielę się z Wami swoimi poglądami.

 

Cóż.. to chyba tyle na chwilę obecną.

 

Mam nadzieję, że mój blog spodoba się Wam!

 

Pozdrawiam

 

Jaime

Jaime
O mnie Jaime

Od października 2013 roku będę już (albo dopiero) studentem III roku prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Swoje poglądy określam jako centroprawicowe. Interesuję się prawem oraz polityką. W przeszłości grałem w grę przeglądarkową POLITIKA, która zaraziła mnie sporym bakcylem do polityki, niestety serwis został zamknięty. Niedługo startuje "Wirtualne Państwo", gdzie mam zamiar grać. Interesuję się również zarobkiem w Internecie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości